მარიამ ლაღიძე

რატომაა საჭირო მუდმივ კავშირზე ყოფნა ინტერნეტმომხმარებლებთან
1 წლის წინ
ქროს-მარკეტინგი - ურთიერთსასარგებლო თანამშრომლობის ფორმა
1 წლის წინ
 APPLE ხდება პირველი ამერიკული კომპანია, რომლის  საბაზრო ღირებულებაც ტრილიონ დოლარს გადაცდება
1 წლის წინ
ხელოვნური ინტელექტი მარკეტინგში-ახალი ეპოქის დასაწყისი
1 წლის წინ
Walt Disney Fox-ს $71 მილიარდად შეიძენს
1 წლის წინ
როგორ შეიძლება დაეხმაროს რობოტი კერძო ინვესტორს 
1 წლის წინ
ნეირომარკეტინგი - აუთვისებელი სფერო
1 წლის წინ
COKE ალუმინის ტარიფების გამო გაზიან სასმელებზე ფასებს ზრდის
1 წლის წინ
ვირტუალური პრინცესა - როგორ გადააქცია ქალმა დუბაი "ჭკვიან ქალაქად" 
1 წლის წინ
საჭმელი ავტომატებიდან - როგორ ვიყიდით პროდუქტს 5 წლის შემდეგ
1 წლის წინ
როგორ შეიძლება შევქმნათ გუნდი ნიჭიერი პენსიონერებისგან
1 წლის წინ
აშშ-ის ეკონომიკა ბოლო ოთხ წელიწადში განსაკუთრებულად სწრაფად იზრდება
1 წლის წინ
10 ქვეყანა, სადაც მოქალაქეობის ყიდვა შეიძლება
1 წლის წინ
რატომ უნდა შეეძლოთ ნელა ფიქრი ნამდვილ ლიდერებს?
1 წლის წინ
55 მილიარდი ან არაფერი - ილონ მასკის რადიკალური გადაწყვეტილება თუ კარგი პიარი 
1 წლის წინ
"არ დაგვიძახეს" - როგორ ვაიძულოთ კომპანიებს, დაგვპატიჟონ მნიშვნელოვან შეხვედრებზე?
1 წლის წინ
GENERAL MOTORS-ის მიერ გაყიდული არამომგებიანი ბრენდები ამჟამად მილიონობით დოლარს გამოიმუშავებენ
1 წლის წინ
როგორ არ გავხდეთ უსისტემო დროის მენეჯმენტის მსხვერპლი? 
1 წლის წინ
როგორი იქნება მომავლის ქარხნები?
1 წლის წინ
როგორ მოვემზადოთ პანელური დისკუსიისთვის?
1 წლის წინ