დამწყები კომპანიების სახელმძღვანელო
პატარა დამწებ  კომპანიებს, რა თქმა უნდა, დიდ კომპანიებთან ჭიდილის ძალიან ეშინიათ, მაგრამ მათ შეუძლიათ საძიებო სისტემის ოპტიმიზაციით ონლაინ „ლიდების“ მოზიდვა და გაყიდვების გაზრდა.

საძიებო სისტემის ოპტიმიზაცია ეს არის მეთოდი, რომელსაც ვებგვერდების მფლობელები მიმართავენ საიტის რეიტინგისთვის. საძიებო სისტემას, როგორიც Google-ია, აქვს კომპლქესური ალგორითმი, რომელიც ვეგვერდის რეიტინგის რელევანტურობას  ადგენს.

არავინ იცის ალგორითმების ზუსტი კონტენტი, რომელიც ხშირად იცვლება, მაგრამ ჩვენ ვიცით რას ვავრცელებთ ჩვენი გვერდის კონტენტზე, რომელიც საიტის რეიტინგის მნიშვნელოვანი ფაქტორია.

ინტერნეტ ვაჭრობის სფეროს წარმომადგენლები ტოპ რეიტინგისთვის იყენებ ტერმინებს, რომელიც მათ სფეროსთან არის დაკავშირებული, მაგრამ ინდუსტრიაში დიდი კონკურენციაა, ამიტომაც მცირე ბიზნესის წარმომადგენლები ამჯობინებენ ნაკლებად პოპულარული ე.წ. ქივორდები და ფრაზები გამოიყენონ.

თუ კომპანია შექმნის ადრეულ ეტაპზე იმყოფება და ვებგვერდს ქნის, მნიშვნელოვანია დომენის სახელის არჩევა. კარგი იდეაა თუ საიტის ისეთ სახელს იყიდით, რომელიც თქვენი ე.წ. ქივორდს მოიცავს.  

დომენის არჩევის შემდეგ, საჭიროა გვერდის სწორი კონტენტის შერჩევა. ალგორითს კონტეტის წაკითხვა არ შეუძლია, მაგრამ მას მომხმარებლები კითხულობენ და კომპანიაზე წარმოდგენა მის მიხედვით ექმნებათ.

 

 

თარიღი: 2019/07/16