პირდაპირი მაილი - 8 მნიშნელოვანი შეკითხვა
მომხმარებლები შეთავაზებების, ფასდაკლებებისა და ახალი სერვისების შესახებ წერილებს ელექტრონული ფოსტით იღებენ, მაგრამ იმისთვის, რომ მომხმარებელმა ის წაუკითხავად არ დატოვოს, კომპანიამ რამდენიმე რჩევა უნდა გაითვალისწინოს და რამდენიმე კითხვას გულწრფელად უპასუხოს:


1.რას ელოდება კომპანია მომხმარებლებისთვის გაგზავნილი წერილით?
2.პირდაპირი მაილი ბიზნესში უფრო ეფექტურია თუ მომხმარებელთა ბაზარზე?
3.ვის უნდა გაუგზავნოთ წერილი და რა უნდა გააგზავნოთ?
4.პერსონიზებული წერილით კომპანია უკეთესს პასუხს ღებულობს?
5.რა უნდა მოვძებნოთ „მაილინგ ლისტში“?
6.როგორი ტექსტი უნდა გავაგზავნოთ?
7.როგორ უნდა დავიცვათ პერსონალური მონაცემები?
8.რამდენ ხანში ერთხელ გავაგზავნოთ წერილი?

თარიღი: 2019/08/02