2019 წლის 4 მთავარი სარეკლამო ტრენდი
ე.წ. ეკრანის რეკლამების მიმართ მოთხოვნა ევროპაში 2018 წელთან შედარებით გაზრდიალია. განსაკუთრებით მოთხოვნა ევროპის რამდენიმე ქვეყანაში, კერძოთ საფრანგეთში, გერმანიაში, იტალიაში, ესპანეთსა და გაერთიანებულ სამეფოში იმატა.

მიუხედავად გაზრდილი მოთხოვნისა. მარკეტოლოგები რეკლამის ფორმატზე ვერ თანხმდებიან. ე.წ. ეკრანის რეკლამის მხარდასაჭერად, ტექნოლოგიურმა სარეკლამო პროვაიდერმა, Bannerflow-მ 2019 წლის მთავარი სარეკლამო ტრენდები გამოავლინა:

1. ეკრანში არსებული ბანერის ვიდეო - აღნიშნულ რეკლამას ბოლო რამდენიმე წელია განსაკუთრებული პოპულარობით სარგებლობს. მომხმარებელთა ყურადღებას ვიდეოს ტექნიკა განსაკუთრებით იქცევს, რადგან ვიდეოში არის ბანერი, რომელიც მაყურებლებს ინფორმაციას ასე აწვდის;

2.დინამიკური კრეატივი - დინალიკურ კრეტიული რეკლამა პერსონიზებული ეკრანის რეკლამაა, რომელიც მომხმარებლებს სპეციალურად მომზადებულ შეტყობინებას აწვდის დემოგრაფიულ მონაცემებზე დაყრდნობით, ისეთი როგორიცა ლოკაცია, დროის ზონის, ასაკის, სქესისა და სხვა მონაცემზე დაყრდნობით;

3.მობილური - ადამიანების უმრავლესობა დროს მობილურ მოწყობილობებთან ატარებს. ეს ნიშნავს, რომ კომპაიები ცდილობენ შექმნან ისეთი აპლიკაციები, რომელიც კიდევ უფრო მეტად მოახდენს მომხმარებლის დაინტერესებას.

4.ბანერის უჩვეულო ზომები - მარკეტოლოგები უჩვეულო ზომის ბანერებს იყენებენ, რაც ადამიანების ყურადღებას იქცევენ.

თარიღი: 2019/06/05