პარტნიორული CPA მარკეტინგი
CPA მარკეტინგი არის პროდუქტის ფასის ონლაინსარეკლამო მოდელი, სადაც რეკლამით დაინტერესებული მხარე სპეციალური შენაძენისთვის იხდის, მაგალითად, ფასდაკლებით ან „დაკლიკვით“.

დიდი კომპანიები მზად არიან გადაუხადონ პარტნიორებს ინიციატივებისთვის. ეს მომგებიანია, რადგან მათ არ უწევთ ბევრის გაყიდვა მოგების მისაღებად. თავის მხრივ, კორპორაციები ასეთი სქემისგან სარგებელს ნახულობენ.

თუ გსურთ CPA-ის ქსელში ჩართვა, უფასო ანგარიში უნდა შექმნათ. თუ თითოეული შესვლით 10 დოლარი გერიცხებათ, 100 000 ნომერი 1 000 000 დოლარს მოგიტანთ.

შემდეგი ეტაპისთვის წევრობის პროგრამის მენეჯერს ჰკითხეთ, რომელი თამაში გთავაზობთ კარგ გარდაქმნას. CPA-ის მენეჯერს ასეთი მონაცემთა ბაზა აქვს და მათი დავალებაა  დაგეხმარონ ფულის გამომუშავებაში. ისინი ონლაინთამაშების სიას გამოგიგზავნიან.

შემდეგ შემოთავაზებების გვერდებს გადახედეთ და გადაწყვიტეთ რომელს გაუწევთ რეკლამირებას. ყურადღება ვერიფიკაციის კარგ საზომს მიაქციეთ - ეს არჩეული ქსელის ჯილდოა კლიკებისთვის (Earnings Per Click, EPC). ეს ყოველთვის ზუსტი ინდიკატორი არ არის, მაგრამ მოგცემთ იდეას თუ როგორი პოტენციური შემოსავალი გექნებათ კონკრეტული შემოთავაზების დროს.

ზოგიერთი სატრეფიკო წყარო, ისეთი როგორიცაა „გადაიხადე ნახვის გამო“ (Pay Per View, PPV or Pop-Up), არ საჭიროებს ინდივიდუალური კონტენტის გადმომტვირთავებს, შესაბამისად, დარწმუნდით, რომ თქვენი შეთავაზება შერჩეული სატრაფიკო წყაროს ემთხვევა.

ვაჭრობის გარეშე ფულს ვერ გამოიმუშავებთ. თქვენ შეგიძლიათ რეკლამა YouTube-ზე გააკეთოთ ან თუ ბიუჯეტი საშუალებას მოგცემთ, სანაძლეო გადახდის ტრაფიკზე დადოთ, რადგან ეს უფრო სწრაფია და გასაგები.

როდესაც პოტენციური მომხმარებელი რაღაც მოქმედებას ჩადის, თქვენ იღებთ საკომისიოს. ბევრი ე.წ. აფილიაციის მარკეტოლოგი კამპანიას ქმნის, რომელიც შემოთავაზების გვერდზე პირდაპირ კავშირს შეიცავს, შემდეგ კი გარდაქმნას ელოდება. აბსოლუტურად ნორმალურია ის, რომ პირდაპირი კავშირებით დიდი მოგების მიღება შეგიძლიათ.

თუ გსურთ გარდაქმნების რიცხვი გაზარდოთ და უფრო ხარისხიანი შედეგი მიიღოთ. სასურველია, რომ საკუთარი ლენდინგ გვერდი შექმნათ. ლენდინგი არის გვერდი, სადაც ადამიანი პოტენციური კლიენტი რეკლამაზე ან სხვა ლინკზე დაკლიკვით ხდება.

CPA  მარკეტინგი ძალიან მარტივია. ირჩევთ ოფსაიტს, იწონებთ ტარიფს ან მფლობელს და როდესაც გარდაქმნა ხდება, იხდით. მთავარი რამ კი ის არის, რომ არ გაართულოთ სიტუაცია და ნაბიჯ–ნაბიჯ იმოქმედოთ. წარმატების საიდუმლო მუდმივ შემოწმებაშია.

თარიღი: 2019/09/04